vrijdag 28 november 2014

Grootoudersfeest 2014

 Nieuwe liedjes : thema : mijn lichaam


2 ogen en 2 oren
tingelinge-ling,
een neus en een mond
en dit is mijn kin.
2 armen met 2 handen,
klappeklappe-klap,
2 benen met 2 voeten,
stappestappe-stap


Versje lichaam : (adhv prenten):


De lipjes blazen, 
het tongetje likt,
de tanden kauwen 
en de keel slikt,
mijn armen draaien,
mijn handen pakken,
de benen buigen
en de voeten stappen,
de ogen kijken,
de oren horen,
mijn rug is vanachter 
en mijn neus is vanvoren



Thema : Grootouders





Oma en opa voor 1 dag

                                                                                          

























Grootoudersfeest 2014 = ZUMBA !!!
dansen voor oma en opa







Versje voor oma en opa :Een knipje met mijn ogen,
een zoentje met mijn mond,
klappen in mijn handen,
en draaien in het rond,
ik maak een mooie buiging,
zo diep tot aan mijn knie,
om jou te vertellen,
dat ik je heel graag zie !





Dank u lieve grootouders, wij vonden het reuzeleuk dat u erbij was !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten